آموزشی پولساز عکاسی صنعتی از لباس و پوشاک

آموزشی پولساز عکاسی صنعتی از لباس و پوشاک

یکی از کارهایی که هر صاحب کسب و کار یا دارای برند پوشاک و لباس انجام می­دهد، تهیه یک کاتالوگ از لباسها می­باشد. در این مقاله ما آموزشی پولساز عکاسی صنعتی از لباس و پوشاک را معرفی می­کنیم.

عکاسی صنعتی قطعا کمک بزرگی به صاحبان برند در فروش لباس و پوشاک با هر سبکی می­کند. به همین دلیل این نوع عکاسی­ها همیشه طرفداران و مشتری­های خودش را دارد. شما چقدر با  اصول آموزشی پولساز عکاسی صنعتی از لباس و پوشاک آشنا هستید؟ آیا چنین تجربه­ای داشتیه­اید؟

 

نکات آموزشی پولساز عکاسی صنعتی از لباس و پوشاک که باید بدانید

اگر شما تا به حال تجربه عکاسی برای لباس­ها را داشته­اید، حتما می­دانید که این سبک عکاسی نیز چالش­های خود را دارد. اما قطعا چیز مهمی نیست که یک تازه­کار هم از پس آن برنیاید. اگر شما وارد این سبک از عکاسی بشوید، درآمد خوبی عایدتان خواهد شد و اگر کارتان خوب باشد، مطمئن باشید به اندازه کافی سرتان شلوغ خواهد شد. همیشه برندها به دنبال عکاس خبره می­گردند که از محصولات جدیدشان عکاسی کند تا با دیده شدن محصولات فروش خوبی داشته باشند و هیچ­کدام از برندها و فروشنده­ها در این مورد استثنا نیستند. هر کدام از این برندها لباس­هایی با همه نوع سبکی تولید می­کنند و می­فروشند که هر کدام مناسب افراد مختلفی می­باشد و به  نوعی فشن نشان­دهنده تفکر آنهاست. در ادامه اجازه دهید که این نکات را در قالب تجربه شخصی خود از پروژه عکاسی صنعتی برای یک برند بیان کنم.

در قسمت تنظیمات دوربین هم برای سرعت شاتر حداقل ۱۶۰ و حداثر ۲۰۰ را به شما پیشنهاد می­کنیم. همچنین اندازه دیافراگم  باید حداکثر ۸  باشد. سعی کنید برای قسمت نورپردازی از سه نور استفاده کنید. یکی وسط فریم و دو تا در دو طرف لباس بگذارید و تا حد امکان جزییات را پوشش دهید.

 

در یکی از پروژه­ها زمانیکه با طراح لباس برای عکاسی صحبت کردم، متوجه شدم که  خط تولید لباس با رنگ سیاه و طیف رنگ­های مات و تیره پیوند خورده است.  بنابراین این لباس­ها رنگهای گرم وشادی نداشتند. اغلب شما به این قسمت که می­رسید باید شروع کنید و سوال­های ذهن خود را برای عکس­برداری بپرسید. من هم سوال­هایی پرسیدم. سپس با خودم فکر کردم بهترین انتخاب برای این خط تولید سبک صنعتی است.

 

بعد از این تصمیم­گیری باید مکان مناسب را انتخاب می­کردم. مکان عکس­برداری یکی از نکته­هایی مهمی است که برای گرفتن عکس­های صنعتی به آن توجه کنیم. معمولا مکان­هایی که به ذهن می­رسند، مکان­های شلوغ پر از ماشین یا جمعیتی است که به سمت مقصد خود در حال راه رفتن هستند. ساختمان­های بزرگ هم معمولا در محلهای پررفت و آمد و ترافیک بالا هستند و از طرفی شما نمی­توانید مزاحم زمان مردم شوید تا کار خود را انجام دهید. پس راه­حل چیست؟ بله ساختمان­های بزرگ و خالی از سکنه که شما به راحتی می­توانید در قسمت­های جذاب آن عکس­برداری خود را انجام دهید.

.