آموزش سریع اصول عکاسی تبلیغاتی از غذا و خوراکی

عکاسی تبلیغاتی غذا و خوراکی

تبلیغات غذا و خوراکی در واقع برای بهتر دیده شدن برند تجاری می­باشد و عکاسی از غذا در استودیو کاری منحصربفرد است . شاید شما به دنبال یک پکیج آموزش اصول عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی باشید. به عنوان یک عکاس شاید شما هم قبلا تجربه عکاسی غذا و خوراکی را داشته­اید. برای مثال از غذاهای منوی یک رستوران عکاسی کردید. زیرا همانطور که می­دانید بسیاری از افراد علاقه به دیدن عکس غذا دارند. تعجب می­کنید اگر بدانید که مدیا تا چه اندازه در این زمینه می­تواند شما را وسوسه و اغفال کند. در عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی عکاسان چند ترفند در آستین دارند که غذا و خوراکی را خوشمزه­تر از چیزی که هستند در تصویر نشان میدهد. بنابراین روشی بهتر از تبلیغات در زندگی واقعی وجود ندارد که به اندازه کافی خوب باشد. در این مطلب ما برای شما از آموزش اصول عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی صحبت می­کنیم و تکنیک­هایی بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می­دهیم که از این تجارب بتوانید در پروژه­های عکاسی تبلیغاتی غذا و خوراکی استفاده کنید.

آموزش اصول عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی : چند نکته و ترفندی که باید آنها را بشناسید!!

  • دئودورانت میوه­ها را براق می­کند: در تبلیغات همیشه میوه­ها می­درخشند. در این قسمت آموزش اصول عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی پیشنهاد ما به شما برای برق زدن میوه­ها در تصویر استفاده از یک اسپری دئودورانت است و نه هیچ ابزار خاص دیگری. بعضی از افراد هم از اسپری مو برای این کار استفاده می­کنند.
  • از روغن موتور به جای شربت افرا استفاده کنید: برای عکاسی تبلیغاتی این غذا با شربت افرای واقعی مشکل این بود که شربت به سرعت جذب پنکیک­ها می­شد. به همین دلیل عکاس به عکس خوب و راضی کننده­ای نمی­رسید و اینگونه شد که ایده­ی استفاده از روغن موتور به جای شربت افرا روی کار آمد. یک ترفند دیگری که در این بخش از آموزش اصول عکاسی تبلیغاتی با غذا و خوراکی  می­توانیم به شما برای این کار عکاسی پیشنهاد کنیم، استفاده از اسپری ضدآب روی پنکیک­ها می­باشد تا یک لایه محافظ ایجاد شود.

گوشت همبرگری را با جلا دهنده کفش رنگ کنید: گوشت همبرگر در تبلیغات تقریبا نپخته و خام است و آن را برای چند ثانیه می­پزند تا آبدار و بزرگ شود. برای عکاسی تبلیغاتی این غذا عکاسان با استفاده از جلا دهنده آن را رنگ می­کنند تا آثار سیخ کبابی را روی این گوشت بوجود آورند.

  • گلیسیرن غذاهای دریایی را تازه نگه می­دارد: غذاهای دریایی خیلی سریع جلوه اولیه خود را از دست می­دهند. به همین دلیل عکاسان برای اینکه این غذا تر و تازه باقی بماند، آن را با آب و گلیسرین مخلوط می­کنند و به یک عکس تبلیغاتی عالی از این غذا می­رسند.

از کارتن داخل کیک استفاده کنید: در عکاسی تبلیغاتی برای اینکه کیک را خشک نگه­ دارند، از کارتن لابه لای آن استفاده می­کنند و با کمک خمیر دندان نزدیک به شکل خامه کارتن­ها را می­پوشانند. شما می­توانید از این ترفند در عکاسی تبلیغاتی ساندویچ و برگر هم استفاده کنید.