عکاسی تبلیغاتی حرفه ای از لباس و ترفندها و اصول عکاسی تبلیغاتی  یکی از شاخه های جذاب حرفه ی عکاسی است. در پاسخ به سوال عکاسی تبلیغاتی چیست می توان گفت در این نوع عکاسی، عکاس از کالا ها، محصولات، تولیدات و یا خدمات شرکت ها و یا افراد عکس تهیه می کند و همان طور که از نام آن هم پیدا است هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی، تبلیغ خدمات و یا محصولات است.

عکاسی تبلیغاتی از لباس

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی یکی از شاخه های جذاب حرفه ی عکاسی است. در پاسخ به سوال عکاسی تبلیغاتی چیست می توان گفت در این نوع عکاسی، عکاس از کالا ها، محصولات، تولیدات و یا خدمات شرکت ها و یا افراد عکس تهیه می کند و همان طور که از نام آن هم پیدا است هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی، تبلیغ خدمات و یا محصولات است. اهمیت عکاسی تبلیغاتی آنقدر پررنگ است که برخی از شرکت های تبلیغاتی تمام فعالیت های خود را روی این شاخه از تبلیغات گذاشته اند.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه
آموزش ترفندهای ریز عکاسی تبلیغاتی از ساعت و زیورآلات

عکاسی تبلیغاتی که خود یکی از زیر شاخه های عکاسی صنعتی است، پر زرق و برق بوده و بیشتر برای به تصویر کشیدن یک ایده یا احساس به کار می رود. اگر عکاس شما حرفه ای باشد بیشتر مخاطبین وقتی عکس های خدمات یا کالا های شما را می بینند بدون اینکه خود دلیل آن را بدانند، آنها را می پسندند. در این نوع عکاسی، عکاس باید با مشتریان و نیاز ها و سلیقه ی آنها آشنا باشد تا بتواند محصول یا خدمت مورد نظر را به خوبی معرفی کند. یک عکس تبلیغاتی نه تنها باید نظر مشتری را به تبلیغات جلب کند، بلکه باید باعث خرید محصول یا خدمات توسط مشتری نیز شود.

عکاسی تبلیغاتی

چگونه از لباس های مجلسی، عکاسی تبلیغاتی کنیم ؟

امروزه با توجه به افزایش فروش اینترنتی و آنلاین، عکاسی از لباس به ویژه لباس مجلسی اهمیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین تهیه عکس های مناسب و مخاطب پسند تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبین و مشتریان دارد و در واقع شما با یک عکس محصول خود را معرفی می کنید. اگر شما هم به دنبال معرفی لباس های مجلسی خود با استفاده از عکس های تبلیغاتی هستید مطلب زیر را با دقت مطالعه کنید.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه
عکاسی تبلیغاتی چیست و آموزش نکات طلایی آن

نکته ای که در عکاسی تبلیغاتی از لباسها و به طور کلی انواع پوشاک به ویژه لباس های مجلسی وجود دارد، نمایش کامل جزئیات محصول مورد نظر می باشد که این شامل جنسیت پارچه مورد نظر، دوخت لباس، طرح ها و دیگر ریزه کاری های موجود در محصول می باشد. در عکاسی از لباس باید جزئیات محصول شامل جنسیت پارچه، دوخت لباس ، طرح ها و ریزه کاری های به کار رفته در محصول به خوبی به نمایش گذاشته شود.

در عکاسی عکس باید پر زرق و برق بوده تا در ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد. در عکاسی تبلیغاتی از لباس های روشن به نور کمتر و لباس های تیره به نور بیشتر نیاز است. در این نوع عکاسی نور پردازی اهمیت ویژه ای دارد. ازیک نور در وسط و دو نور در طرفین باید استفاده شود که لبه های لباس از بک گراوند متمایز شود.

عکاسی تبلیغاتی حرفه ای