کلاس عکاسی تبلیغاتی و حرفه ای پولساز

کلاس عکاسی حرفه ای

کلاس عکاسی تبلیغاتی و حرفه ای پولساز در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ، آموزش ها از مقدماتی تا پیشرفته به گونه ای ست که افراد پس از پایان دوره می توانند وارد بازار کار حرفه ای شوند.امروزه تبلیغات و بویژه عکسهای تبلیغاتی نقش مهمی در افزایش کسب درآمد دارند.

کلاس عکاسی تبلیغاتی

 عکاسی تبلیغاتی چیست؟

از جمله ملزومات کسب و کار و درآمد، تبلیغات و بخصوص عکاسی تبلیغاتی می باشد. یک اصطلاح بین مردم رواج دارد که می گوید پیام هر عکس می تواند به اندازه هزار کلمه باشد. به نظر شما کدامیک از این دو مورد تاثیر بیشتری بر شما برای خرید دارد: یک جمله درباره نوشابه یا دیدن عکس آن؟ در کلاس عکاسی تبلیغاتی شما یاد می گیرید تا تصاویری بگیرید که بتوانند در بیننده ایجاد نیاز کرده و آنها را برای خرید ترغیب کنند.آیا هر کسی و بدون آموزش لازم می تواند عکس تبلیغاتی بگیرد؟

متخصصان ما در کلاس عکاسی تبلیغاتی با داشتن سالها تجربه می‌توانند جزئیات گرفتن عکس تبلیغاتی را به شما آموزش دهند. گرفتن این عکسها نیازمند اطلاعات زیادی در مورد ترکیب رنگها، نورپردازی، تصویر پس زمینه، نوع زاویه عکس برداری و همچنین دانستن نکات روانشناختی درباره ایجاد انگیزه برای خرید است. همچنین این رشته بشدت در حال بروز شدن بوده و تکنیک های جدید عکاسی تبلیغاتی در حال معرفی شدن هستند. ما در کلاس عکاسی تبلیغاتی نه تنها روشهای جدید عکسبرداری را آموزش می دهیم بلکه به شما تعلیم می دهیم که چگونه دانش جدید در این زمینه را از منابع معتبر دریافت کرده و اطلاعات خود را بروز کنید.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه
دوره قدم به قدم عکاسی مدلینگ

کلاس عکاسی حرفه ای

تفاوت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در چیست؟

عکسهای تبلیغاتی از لحاظ زیبایی شناسی جلوه بیشتری دارند. آنها باید به نحوی حس تحسین را در بیننده برانگیزند و بییننده را به مشتری تبدیل کنند. البته عکسهای صنعتی هم برای تبلیغات استفاده می شوند ولی آنها زیبایی و پیچیدگی عکسهای تبلیغاتی را ندارند و بیشتر برای نشان دادن جزئیات به مشتریان استفاده می شوند. عکسهای صنعتی بیشتر در کاتالوگ ها برای معرفی محصولات صنعتی استفاده می شوند.

تمامی جزئیات یک محصول باید با کیفیت خوب در یک مجله صنعتی مشخص باشد. در کلاس عکاسی تبلیغاتی شما یاد می گیرید که به واضح ترین وجه از یک کالای صنعتی عکسبرداری کنید. در این نوع عکسها باید حس اطمینان مشتری مورد برآورده شود. مشتری با دیدن عکس صنعتی کالای مورد نظر باید با یک ارزیابی اجمالی و دقیق بتواند درباره خرید آن تصمیم گیری کند. زیرا محصولات صنعتی معمولا قیمت بالایی دارند بنابراین خریداران که خود اغلب از افراد متخصص بهره می گیرند، باید تمامی اجزاء کالا را بوضوح مشاهده کنند و در صورت وجود هرگونه ابهام یا اغراق در عکس اطمینان آنها سلب می شود. در کلاس عکاسی تبلیغاتی تفاوت این دو نوع عکاسی بررسی شده و شما با فنون جدید عکس برداری تبلیغاتی و صنعتی آشنا خواهید شد.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه
بهترین کلاس آنلاین و غیر حضوری عکاسی با مدرک بین المللی

کلاس عکاسی حرفه ای

شرکت در کلاس عکاسی تبلیغاتی

برای اشنایی بیشتر با سرفصل ها قبل از ثبت نام، لطفا از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با انمجن عکاسی ما در ارتباط باشید.

موفق و پیروز باشید.