کلاس طراحی لباس آنلاین

کلاس و دوره طراحی لباس آنلاین مناسب افراد علاقه‌مند به این حرفه است که امکان شرکت در کلاس حضوری را به دلایل مختلف ندارند. در این دوره تمام مباحث طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته و به صورت جامع آموزش داده می‌شود.

بهترین انتخاب برای افرادی است که به این حرفه علاقه دارند و یا می‌خواهند وارد بازار کار حرفه‌ای این رشته شوند. این دوره توسط اساتید مطرح طراحی لباس آموزش داده می‌شود و در پایان دوره نیز مدرک معتبر به دانشپذیران تعلق گرفته می‌شود.

کلاس طراحی لباس آنلاین

کلاس و دوره طراحی لباس آنلاین مناسب افراد علاقه‌مند به این حرفه است که امکان شرکت در کلاس حضوری را به دلایل مختلف ندارند. در این دوره تمام مباحث طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته و به صورت جامع آموزش داده می‌شود.

بهترین انتخاب برای افرادی است که به این حرفه علاقه دارند و یا می‌خواهند وارد بازار کار حرفه‌ای این رشته شوند. این دوره توسط اساتید مطرح طراحی لباس آموزش داده می‌شود و در پایان دوره نیز مدرک معتبر به دانشپذیران تعلق گرفته می‌شود.

دوره طراحی لباس آنلاین

با شرکت در کلاس های طراحی لباس آنلاین می‌توانید به سهولت در منزل در کلاس ها حضور پیدا کنید. نحوه برگزاری کلاس ها کاملا تعاملی بوده و استاد با حضور در آموزشگاه، کلاس را به طور آنلاین تشکیل می‌دهد. همچنین حضور هنرجو در کلاس آنلاین الزامی و بسیار مهم است.

در کنار استاد یک استادیار نیز قرار دارد که از کلاس پشتیبانی 24 ساعته انجام می‌دهد. بعد ازهر جلسه در تمریناتی که استاد به شما محول می‌کند اگر سوال برایتان پیش آمد جهت رفع اشکال می‌توانید با پشتیبان مربوطه در ارتباط باشید.

در زمان برگزاری کلاس علاوه بر اینکه استاد آنلاین است فیلم از قبل تهیه شده نیز برای دانشپذیران پخش می‌شود و اساتید بعد از پخش فیلم به رفع اشکال ‌می‌پردازند. همچنین ویدئوهایی بعد از اتمام هر جلسه در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد تا از این طریق نیز مباحث آموزشی را بتوانند مرور کنند و تمرینات خود را به بهترین نحو انجام دهند.

کلاس طراحی لباس آنلاین

مدت زمان دوره آنلاین طراحی لباس

کلاس آنلاین طراحی لباس نیز مانند حضوری از یک سرفصل واحد تبعیت می کند و در پایان دوره نیز مدرک معتبر ارائه داده می شود. کلاس آنلاین طراحی لباس بین 6 تا 7 ماه زمان می‌برد.

این دوره ویژه افرادی ست که در شهرهای دیگر جز تهران حضور دارند و امکان حضور در کلاس های حضوری را ندارند. اساتید هر دو دوره آنلاین و حضوری از مجر‌ب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید طراحی لباس هستند. در پایان دوره طراحی لباس نیز به شما مدرک معتبر ارائه خواهد شد که می‌توانید با مراجعه به دارالترجمه آن را ترجمه کنید.

آموزش آنلاین طراحی لباس

مسلما انسان امروزی مشغله های زیادی در زندگی دارد و واضح است که به دلیل شاغل بودن یا هر چیز دیگری نتواند به راحتی به دنبال علایق خود برود. خبر خوب اینکه به لطف آموزش آنلاین؛ تمامی این محدودیت ها از بین رفته است.

اگر رویای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه‌ای را در سر دارید و وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری را ندارید؛ ما به شما شرکت در کلاس طراحی لباس آنلاین را پیشنهاد می‌دهیم.

آموزشگاه طراحی لباس آنلاین با مدرک معتبر

طراحی لباس یک حرفه جذاب است که صنعت مدلینگ بدون وجود آن، حرفی برای گفتن ندارد. این طراحان لباس هستد که با ایده های خود، دست به خلق لباس های متفاوت می زنند. بسیاری از سلبریتی های مشهور دنیا، طراح لباس مخصوص خود را دارند. حال چگونه می‌توان به یک طراح لباس تبدیل شد؟!

طراحی لباس را می‌توانید به عنوان یک رشته دانشگاهی دنبال کنید اما افراد زیادی هستند که علیرغم داشتن علاقه به این حرفه، وقتی برای این کار ندارند زیرا برای تحصیل در این رشته حداقل به مدت زمان 4 سال، نیاز است. خوشبختانه راه سریع تری هم وجود دارد و آن شرکت در دوره های آموزشی طراحی لباس است.

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن اقدام به برگزاری دوره های کلاس طراحی لباس آنلاین کرده است و به صورت کوتاه مدت، 6 الی 7 ماه می‌باشد. اساتید این مجموعه دارای تحصیلات دانشگاهی می‌باشند و در حوزه طراحی لباس فعالیت حرفه‌ای دارند. در دوره های طراحی لباس آنلاین هر آنچه که نیاز باشد تا یک فرد بتواند وارد بازار کار حرفه ای طراحی لباس شود آموزش داده می‌شود.

دوره طراحی لباس آنلاین

مدارکی که مرکز آموزش خانه صنعت و معدن بعد از اتمام دوره طراحی لباس آنلاین به هنرجویان ارائه می دهد بین المللی و معتبر می باشد و قابل ترجمه نیز هست و جهت مهاجرت می‌توانید مدارک را به دارالترجمه های رسمی برده و آن را برای کشور مقصد ترجمه کنید.
مجموعه صنعت و معدن با برگزاری دوره های آنلاین طراحی لباس به صورت جامع و ارائه مدارک معتبر، همچنین همراهی هنرجویان تا ورود به بازار کار حرفه‌ای توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین فعالان این رشته، داشته باشد.

سرفصل های کلاس طراحی لباس آنلاین

مباحثی که در دوره های آموزشی طراحی لباس آنلاین خانه صنعت و معدن می‌گذرانید؛ بر اساس استاندارد های جهانی می‌باشد که در ادامه مطلب درباره سرفصل ها برایتان توضیح خواهیم داد …

تجهیزات مورد نیاز دوره آنلاین

مسلما برای شروع دوره کلاس های طراحی لباس آنلاین به تجهیزات و ابزار مورد نیاز این کار نیاز پیدا می‌کنید. این ابزار شامل مداد، تخته شاسی، گواش، آبرنگ و … دارید. البته در ابتدای راه لازم نیست هزینه بالایی برای تهیه این لوازم، صرف کنید و باید با هماهنگی با اساتید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. البته شما طی این آموزش ها به زودی می‌توانید در زمینه طراحی لباس فعالیت داشته باشید به گونه‌ای که تمامی هزینه ها را با درآمدی که از این راه بدست می‌آورید، پوشش دهید.

بهترین دوره آنلاین طراحی لباس

تفاوت کلاس طراحی لباس آنلاین با حضوری

پیش از آنکه به تفاوت این دو کلاس بپردازیم، ابتدا قصد داریم شباهت های آنها را خدمتتان شرح دهیم. اساتید و سرفصل های هر دو کلاس یکسان بوده و در پایان هر دو دوره مدارک بین المللی ارائه می‌شود. اما در کلاس آنلاین، دانشپذیران دیگر مجبور نیستند وقت و هزینه خود را در در رفت و آمد تلف کنند. بلکه می‌توانند از این زمان برای تمرین بیشتر مباحث آموزشی خود استفاده کنند.

علاوه بر آن، در کلاس های آنلاین، فیلم با کیفیت بالا در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرید تا بتوانند بعد از اتمام کلاس نیز از این فیلم ها استفاده کنند. همانطور که پیشتر ذکر شد، از کلاس های آنلاین پشتیبانی 24 ساعته صورت می‌گیرد و بعد از پایان هر جلسه نیز استادیار به تمرین ها و رفع اشکالات دانشپذیران می‌پردازد.

مزیت دوره آنلاین طراحی لباس

در گذشته وسایل ارتباطی مثل امروز آنقدر گسترده و پیشرفته نبود و قطعا برای یادگیری هر حرفه‌ای لازم بود مدت ها زمان گذاشته شود. اما عصر امروز، عصر سرعت و تکنولوژی است که باعث شده است خیلی از کارها به سمت آنلاین شدن پیش رود. با وجود کلاس های مختلف غیر حضوری می‌توان هر زمان که اراده کردید، چیزهای جدیدی بیاموزید.

طراحی لباس هم از این قاعده مستثنی نبوده و آموزشگاه های معتبر همچون مرکز آموزش خانه صنعت و معدن علاوه بر برگزاری کلاس های حضوری، به فکر آن دسته از عزیزانی که امکان شرکت در این گونه کلاس ها را ندارند هم بوده‌اند. البته خیلی افراد با وجود داشتن زمان کافی باز هم از طرفداران آموزش غیر حضوری هستند و دلیل آن را هم مزایایی که دارد، می‌دانند. از جمله مزایای آموزش غیر حضوری طراحی لباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت: زمان هایی که صرف رفت و آمد برای شرکت در کلاس های حضوی می‌شود.
  • صرفه جویی در هزینه: هزینه هایی که شامل رفت و آمد می شود‌.
  • امکان دریافت آموزش بدون محدودیت مکانی: افرادی که در شهرها و کشورهای مختلف هستند هم می توانند از دوره های آموزشی استفاده کنند.
  • امکان دریافت آموزش برای بانوان خانه دار: می توانید در کنار خانواده و بدون اینکه مجبور باشید از منزل خارج شوید، در کلاس های طراح لباس آنلاین شرکت کنید.
  • تکرار آموزش ها: با ویدیوهایی که بعد از اتمام هر جلسه آموزشی دریافت می‌کنید می‌توانید تمامی آموزش ها برای چندین بار مشاهده کنید.
  • بهره گیری از پشتیبان آموزشی 24 ساعته: هر سوالی در زمینه آموزش ها داشته باشید، توسط پشتیبان مربوطه پاسخ داده می‌شود.
  • آموزش از پایه تا پیشرفته: آموزش ها به صورت جامع می‌باشد و از صفر تا صد طراحی لباس و هر آن چه که برای ورود به بازار کار نیاز دارید در این دوره ها بدون کم و کاست آموزش می‌بینید.
  • یکسان بودن کیفیت کلاس با حضوری: افرادی که آموزش های طراحی لباس را به صورت غیر حضوری دریافت می‌کنند از نظر کیفیت آموزشی که دریافت می کنند؛ هیچ تفاوتی با سایر دانش پذیران حاضر در کلاس های حضوری، نخواهند داشت. بنابراین افراد می‌توانند با خیال راحت این شیوه آموزشی نوین را انتخاب کنند.
  • ارائه مدارک بین المللی و معتبر

برای ثبت نام و شرکت در دوره های کلاس طراحی لباس آنلاین از طریق شماره های درج شده در سایت و یا واتساپ ما با کارشناسان دپارتمان طراحی لباس در ارتباط باشید. ما تا رسیدن به رویاهایتان، با شما خواهیم بود.

واحد مرکزی ۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۸
واحد غرب ۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۷
واحد شمال ۰۲۱-۴۴۱۱۱۲۲۹

بهترین آموزشگاه طراحی لباس آنلاین

اگر قصد شرکت در یک کلاس آموزشی طراحی لباس را دارید؛ حال این کلاس آموزشی چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین باشد، توصیه می‌کنیم باید برای انتخاب آموزشگاه وسواس خاصی داشته باشید. به هر حال این شما هستید که هزینه و زمان می‌گذارید و هیچ چیز هم با ارزش‌تر از وقت نیست. بنابراین کلاسی که انتخاب می‌کنید باید شما را از ایده تا اجرا همراهی کند و تا حرفه‌ای شدن در این حرفه، در کنار شما باشد.

رشته طراحی لباس جزء مشاغل پولساز محسوب می‌شود به شرط اینکه تمامی مباحثی که در دوره آموزشی دریافت می‌کنید منطبق با استانداردهای بین المللی باشد به گونه‌ای که پس از پایان دوره مربوطه، از شما یک طراح لباس حرفه‌ای بسازد. همه ما می‌توانیم در زمینه علایقی که داریم پیشرفت کنیم و احساس بهتری در زندگی داشته باشیم. کافی است مقدمات کار را فراهم کرده و برای رسیدن به هدف خود، برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

بهترین کلاس طراحی لباس آنلاین شامل دوره آموزش صفر تا صد می‌باشد که از سطوح مقدماتی شروع شده و در سطوح پیشرفته، پایان می‌یابد. تنها در این صورت است که می‌توانند تمامی مباحث را در این زمینه به هنرجویان، آموزش دهند. دوره های آنلاین طراحی لباس که در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن برگزار می‌شود به صورت جامع از مقدماتی تا پیشرفته می‌باشد.

تمامی مباحث آموزشی بر اساس استاندارهای بین المللی توسط اساتید مطرح کشورتدریس می‌شود. تمامی مباحث آموزشی در استودیو فیلمبرداری شده و بعد از هرجلسه فیلم همان جلسه برای هنرجویان نیز ارسال می‌شود تا بتوانند برای تمرینات از این فیلم ها استفاده کنند و مباحث آموزشی را یادآوری کنند. همچنین هنرجویان می‌توانند برای رفع اشکال با یک پیشتیبان 24 ساعته در ارتباط باشند.

هزینه دوره طراحی لباس

هزینه برگزاری کلاس های آنلاین مطابق کلاس های حضوری بوده و عملا برگزاری دوره جامع طراحی لباس در بازه های زمانی کوتاهتر از کیفیت دوره ها می‌کاهد و از کارایی لازم برخوردار نخواهد بود.

همچنین هنرجویان می‌توانند جهت ثبت نام کلاس های آنلاین طراحی لباس از طریق شماره های ذیل با مرکز آموزش خانه صنعت و معدن تماس حاصل نمایند و سوالات خود را با کارشناسان دپارتمان طراحی لباس مرکز مطرح نمایند.

سوالات متداول

بله؛ هدف از آموزشی که شما داخل مجموعه خانه صنعت و معدن می‌بینید برای ورود به بازار کار است. کلاس کاملا به صورت عملی و اجرایی برگزار می‌گردد و شما در طول دوره با زوایای مختلف طراحی لباس در جامعه آشنا خواهید شد.

این کلاس ها به صورت یک دوره کوتاه مدت 6 الی 7 ماهه، برگزار می‌گردد.

خیر؛ برای شروع کار خود در طراحی لباس نیاز به مهارت بالا دارید و بهتر است از تعداد کارهای کمتر شروع کنید تا رفته رفته به تولید بالاتر برسید. بهتر است کار خود را از فروش آنلاین در فضای مجازی شروع کنید تا در آینده بتوانید مزون خود را تاسیس کنید.

هزینه دوره طراحی لباس با توجه به سطح شما و نظر کارشناسان دپارتمان طراحی لباس از یک میلیون الی شش میلیون و هفتصد هزار تومان متغیر است.

برای شرکت در دوره طراحی لباس از 15 سال به بالا می توانید در دوره ها شرکت کنید.

صنعت مد و طراحی لباس همواره جایگاه خاصی داشته و هیچ گاه نیاز بازار به طراحان لباس برای خلق مدل های خلاقانه و متنوع، اشباع نمی‌شود.

برای شروع کار خود در این رشته به کاغذ، مارکر و مداد رنگی احتیاج دارید که اصلا نیازی به خرید تمامی رنگ ها نیست و اساتید به شما کمک می‌کنند که چگونه توسط 2 رنگ، رنگ های متفاوت بسازید.

خیر؛ برای ورود به دوره طراحی لباس نیاز به هیچگونه پیشنیازی ندارید و باید بدانید که خیاطی و طراحی لباس دو رشته جدا از هم هستند. یکسری از طراحان لباس مهارت خیاطی کردن را دارند که می‌توانند از آن استفاده کنند و یکسری نیز این مهارت را ندارند که نحوه ی ارتباط با تیم خود و خیاطان را آموزش میبینند و در نهایت این نکته‌ی مهم را در نظر داشته باشید که طراح لباس بهتر است تمرکز خود را روی بخش طراحی بگذارد و کار اجرایی را به خیاط بسپارد و خودش نظارت کند.

درآمد طراحان لباس متغیر است اما اگر در این زمینه حرفه‌ای و خلاق باشید؛ درآمد قابل توجهی خواهید داشت.

خیر اصلا نیازی به این ندارید که نقاشی بلد باشید و از صفر تا صد هرآنچه که برای طراحی روی کاغذ احتیاج داشته باشید را در طول دوره آموزش خواهید دید.

جنسیت سازی بخشی از دوره طراحی لباس است و بهتر است یک طراح بتواند جنسیت یک پارچه را روی کاغذ بکشد. اما خلاقیت از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است که یک طراح باید واقف باشد.

از نظر محتوای آموزشی و کیفیت آموزش، هیچ تفاوتی بین دوره های حضوری و آنلاین وجود ندارد. بله، اگر علاقه مند بوده و پشتکار لازم را برای انجام تمرینات داشته باشید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی نتیجه مطلوب که همان رسیدن به سطح حرفه‌ای در حوزه طراحی لباس است، به دست آورید.

بله در انتهای دوره چه آنلاین و چه حضوری مدرک معتبر ارائه خواهد شد و شما با مراجعه به دارالترجمه می توانید مدرک خود را ترجمه کنید که این مهر تاییدی ست بر معتبر بودن مدرک ارائه شده به دانشپذیرانی که می خواهند از این مدرک در کشورهای مختلف استفاده کنند.

4.4/5 - (48 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید