خانه صنعت و معدن ایرانیان
  • دوره طراحی لباس
    • کلاس طراحی لباس حضوری (تهران)
    • کلاس طراحی لباس (آنلاین)
  • دوره عکاسی
    • کلاس عکاسی حضوری (تهران)
    • کلاس عکاسی (آنلاین)
  • دوره های استان ها
    • کلاس عکاسی
      • آموزش عکاسی در تهران
      • آموزش عکاسی در شیراز
      • آموزش عکاسی در اصفهان
      • آموزش عکاسی در مشهد
      • آموزش عکاسی در اهواز
      • آموزش عکاسی در تبریز
    • طراحی لباس
      • آموزش طراحی لباس در تهران
      • آموزش طراحی لباس در اصفهان
      • آموزش طراحی لباس در شیراز
      • آموزش طراحی لباس در مشهد
      • آموزش طراحی لباس در اهواز
      • آموزش طراحی لباس در تبریز
    • .
  • مدارک آموزشی
  • تازه ها
  • مرکز آموزش خانه صنعت و معدن
    • درباره ما
    • تماس با ما

آموزش عکاسی تبلیغاتی از عطر و ادکلن

عکاسی تبلیغاتی از عطر

آموزش عکاسی تبلیغاتی از عطر و ادکلن ، بر خلاف آن چه تصور می شود فرآیند نسبتا پیچیده ای دارد. به خصوص زمانی که قرار است این عکاسی تبلیغاتی از عطر و ادکلن در مجله ای چاپ شود یا روی بیلبورد های سطح شهر به نمایش گذاشته شود. مسلما آن گاه به تعادلی مناسب از تجهیزات، نور و تنظیم زوایا نیاز خواهید داشت.

عکاسی تبلیغاتی از عطر

چند نکته مهم در عکاسی تبلیغاتی از عطر و ادکلن

نورپردازی

هرگاه سخن از عکاسی به میان می آید، نورپردازی حرف اول را می زند. نورپردازی صحیح عکس شما را خاص و برجسته می کند، در حالیکه نورپردازی اگر به خوبی انجام نشود خروجی کار شما را از بین خواهد برد. اگر شیشه عطر شما طراحی ساده ای داشته باشد عکاسی ساده ای پیش روی شماست، اما کار سخت می شود اگر بطری از یک طراحی پیجیده برخوردار باشد. آن گاه لازم است تا بر روی نورپردازی سایه ها و بازتاب ها به خوبی کار کنید.

بدیهی است که هر بطری طراحی خاص خود را دارد، بنابراین کار شما بدون علم نورپردازی به نتیجه نمی رسد و استفاده از فلش دوربین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود، چرا که ممکن است بازتاب آن عکس شما را خراب کند و کاملا مشخص است تصویری که با فلش گرفته می شود یک تصویر مصنوعی است.

زوایای نور

یکی از مواردی که در عکاسی تبلیغاتی از عطر و ادکلن باید مورد توجه قرار بگیرد نام برند عطر است. بدون شک هر شرکت سازنده عطر و ادکلنی نام برند خویش را روی شیشه عطر ثبت می کند و واضح بودن این نام در عکس بسیار حائر اهمیت می باشد. اگر نام برند با رنگ مشکی نوشته شده باشد معمولا مشکلی پیش نمی آید اما اگر نام برند با رنگ سفید نوشته شده باشد، ممکن است کمی دردسر ساز بشود.

در این حالت شما نیاز دارید تا شیشه عطر را به گونه ای در برابر نور قرار دهید که هم متن خوانده شود و هم باقی شیشه با تعریف کاملی از سایه ها قابل مشاهده باشد. در این مورد جعبه نور به عنوان یک راه حل خوب پیشنهاد می شود زیرا نور را از زوایای مختلف منعکس کرده و دست شما را برای کار باز می کند.

تجهیزات

شاید قادر نباشید یک استودیوی مجهز عکاسی راه بیاندازید و به هر دلیلی دسترسی به یک استودیوی عکاسی نداشته باشید. خوشبختانه شیشه های عطر آبجکت های کوچکی هستند و با ابزار ساده ای چون چراغ قوه و طلق های رنگی برای تغییر نور یا ورق های آلومینیومی برای ساخت زمینه های براق می توانید به هدف خود برسید.

 

4/5 - (1 امتیاز)
20 شهریور 1398
نوشتهٔ پیشین
آموزش عکاسی مد و فشن
نوشتهٔ بعدی
آموزش ترفندهای عکاسی زیر آب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دوره های آموزشی

دوره عکاسی

آموزش طراحی لباس

کلاس عکاسی آنلاین

نوشته‌های تازه

  • رنگ های تابستانه برای طراحی لباس
  • عکاسی تبلیغاتی چیدمان تخت یا فلت لی اوت
  • عناصر پایه و اساسی در طراحی لباس
  • کاربرد لنز واید
  • عجیب‌ترین ترند های مد در طول تاریخ

تماس با آموزشگاه

کارشناسان دوره ها

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۸

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۷

 

دسترسی سریع

  • آموزش طراحی لباس
  • آموزش عکاسی
  • مدارک آموزشی

آیا نیاز به مشاوره تلفنی دارید؟

شنبه تا چهارشنبه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰  پنج شنبه ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۷

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۸

ارتباط با ما

تهران ، سازمان برنامه شمالی ، لاله شمالی ، پلاک ۵۴ ، ساختمان صنعت و معدن
Instagram
WhatsApp

تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان می باشد ، توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ