خانه صنعت و معدن ایرانیان
  • دوره طراحی لباس
    • کلاس طراحی لباس حضوری (تهران)
    • کلاس طراحی لباس (آنلاین)
  • دوره عکاسی
    • کلاس عکاسی حضوری (تهران)
    • کلاس عکاسی (آنلاین)
  • دوره های استان ها
    • کلاس عکاسی
      • آموزش عکاسی در تهران
      • آموزش عکاسی در شیراز
      • آموزش عکاسی در اصفهان
      • آموزش عکاسی در مشهد
      • آموزش عکاسی در اهواز
      • آموزش عکاسی در تبریز
    • طراحی لباس
      • آموزش طراحی لباس در تهران
      • آموزش طراحی لباس در اصفهان
      • آموزش طراحی لباس در شیراز
      • آموزش طراحی لباس در مشهد
      • آموزش طراحی لباس در اهواز
      • آموزش طراحی لباس در تبریز
    • .
  • مدارک آموزشی
  • تازه ها
  • مرکز آموزش خانه صنعت و معدن
    • درباره ما
    • تماس با ما

طراحی لباس زنانه و مردانه

مد زنان هر روز تغییر می کند اما مد مردان هرچند صده عوض می شود

در غرب تا قبل از عصر مدرن ، مد مردان و زنان به یک نسبت تغییر می کرد . هنگامی که روشنگری تساوی همه انسان ها را اعلام کرد ، نیاز به مد برای مشخص کردن درجه ی اجتماعی چیزی بی اثر بود.

علاوه بر این ، استاندارد یونیفرم های ارتش به این معنی بود که مردان زین پس با لباس های خودشان به جنگ نمی روند . نظامی ها لباس های هم شکلی می پوشیدند که بیشتر روی راحتی تاکید داشت . کت شلوارهای مردانه به عنوان بزرگترین هواداران برابری اجتماعی در قرن 19 ظاهر شدند و از آن موقع این رویه به میزان اندکی تغییر کرده است.

طراحان مد تحت تاثیر اقتصاد فرانسه بعد از جنگ جهانی دوم بودند

بعد از جنگ جهانی دوم ، کارخانه های نساجی فرانسه درگیر جنگ شدند و تولید را در یاری دادن به جنگ به کار گرفتند . کریستین دیور با طراحی دامن های بلندی که میزان زیادی پارچه نیاز داشت به شروع دوباره ی صنعت نساجی کمک کرد.

علاوه بر این، او طرح های فصلی بسیار متفاوتی ارائه داد که بازار لباس زنان و همین طور پول جاری را به دست گرفت . اما ظاهر جدیدی که دیور طراحی کرده بود اگر فقط یک راهبرد تجاری بود ، نمی توانست پذیرفته شود . بلکه بیشتر به این خاطر با استقبال روبه رو شد که به طرزی آگاهانه زنانگی را که در طول جنگ قربانی شده بود احیا کرد .

طراحان بلند پایه مد توسط قانون فرانسه حمایت می شود

تنها شرکت های مد که به وسیله ی اتاق بازرگانی وزارت صنعت پاریس داوری می شوند و دارای سطح کیفیت مشخصی هستند ، از برچسب ((طراحان بلند پایه مد )) یا (( خیاطی سطح بالا)) استفاده می کنند.

هر عضو اتحادیه خانه ی طراحی لباس باید:

برای مشتری های خصوصی ، با یک یا چند پرو ، لباس های سفارشی طراحی کند.

کارگاهی با حداقل 15 کارگر در پاریس داشته باشد.

دوبار در سال مجموعه ای با حداقل 35 طرح از لباس های روز یا شب در نشریات فرانسوی به نمایش گذارد

          

این مطلب مفید بود ؟
13 دی 1397
نوشتهٔ پیشین
فلاش عکاسی فضای باز
نوشتهٔ بعدی
متعادل سازی فرم های چانه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دوره های آموزشی

دوره عکاسی

آموزش طراحی لباس

کلاس عکاسی آنلاین

نوشته‌های تازه

  • رنگ های تابستانه برای طراحی لباس
  • عکاسی تبلیغاتی چیدمان تخت یا فلت لی اوت
  • عناصر پایه و اساسی در طراحی لباس
  • کاربرد لنز واید
  • عجیب‌ترین ترند های مد در طول تاریخ

تماس با آموزشگاه

کارشناسان دوره ها

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۸

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۷

 

دسترسی سریع

  • آموزش طراحی لباس
  • آموزش عکاسی
  • مدارک آموزشی

آیا نیاز به مشاوره تلفنی دارید؟

شنبه تا چهارشنبه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰  پنج شنبه ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۷

۰۲۱-۴۶۰۹۴۱۱۸

ارتباط با ما

تهران ، سازمان برنامه شمالی ، لاله شمالی ، پلاک ۵۴ ، ساختمان صنعت و معدن
Instagram
WhatsApp

تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان می باشد ، توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ